کاملاً واضحه! از بس که مدارس ما ناکارآمد و سرشار از بدآموزی و بدرفتاری هستند، آدمی که بزرگ می شه و می بینه تو زندگی هیچی بلد نیست و فقط داره باخت می ده، طبیعتاً اگه نخواد دزدی کنه و نیرنگ بزنه، به فکر تاراج...
ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 7:46